





Laurenču sākumskolas skolēni piedalījās Izaicinājumā “Dizaina risinājums”, ko organizē Vides fonds Ekoskolas projekta “Aprites ekonomika” (Eco-Schools Project for Advancing Circular Economy jeb E-SPACE) ietvaros. Skolēni jau iepriekšējā gadā ekopulciņa nodarbībās apguva Aprites ekonomikas pamatus. Šajā mācību gadā dabaszinību, dizains un tehnoloģijas un mākslas stundās skolēni turpināja apgūt tēmas par dizaina risinājumiem. Gala rezultāts bija reāls lampas dizaina modelis ar otrreizējo izejvielu produktu iesaistīšanu. Konkursam tika izvirzīti 6. klases skolēni Gustavs Grinbergs, Estere Jansone, Karla Jansone un Anna Leilande, kas sagatavoja video pieteikumus konkursam. Paldies Sandrai Ozoliņai par skolēnu sagatavošanu konkursam!
Aprites ekonomika ir salīdzinoši jauna, bet ļoti aktuāla perspektīva ilgtspējīgas attīstības veicināšanā, kurā uzsvars likts uz atjaunojamo energoresursu izmantošanu un bezatkritumu pieeju resursu patēriņā. Apgūstot un izprotot aprites ekonomikas konceptu, jaunā paaudze būs motivēta ne tikai rosināt ilgtspējīgas pārmaiņas savās izglītības iestādēs, bet ar savām ikdienas izvēlēm palielināt pieprasījumu aprites ekonomikai arī kopumā.
Informāciju sagatavoja dabaszinību skolotāja Dace Purviņa
#ekoskola, #dizainarisinājums, #apritesekonomika
You must log in to post a comment.