







“Mākslinieki izmanto dažādus paņēmienus noskaņas atainošanai ainavā. Katrs mākslas darbs ir unikāls, un nav divu vienādu darbu. Kā uzgleznot mieru, laimi un citas sajūtas? Ne visu var aprakstīt ar vārdiem, bet reizēm mēs varam sazināties ar asociācijām un radīt noskaņu par mieru un laimi, to pat neuzrakstot un skaļi nepasakot.”/Skola2030/
2.d klases skolēni vizuālās mākslas stundās iepazina un pētīja mākslinieku izmantotos paņēmienus noskaņas attēlošanai ainavā, kā arī apkopoja novērojumus. Ņemot vērā, ka latviešu mākslinieki savās gleznās iekļāvuši arī Siguldas senleju, gleznojot mūsu skaistajā pilsētā, arī mēs nolēmām izmantot šo privilēģiju – būšanu tik tuvu Gaujas ielejai, un devāmies gleznot dabā. Baudot svaigo gaisu un aizraujošos dabas skatus, tapa brīnišķīgi darbi akvareļa tehnikā. Dažus darbus uzlabot palīdzēja arī kāda uzkritusi koka lapa vai vējš, par ko skolēniem bija īpašs pārsteigums, jo darbiņš ieguva pavisam citu noskaņu. Pēc stundas, skolēni atzina, ka gleznot dabā ir daudz aizraujošāk un interesantāk, tādēļ iesaka ikvienam – ņem otas, lapu un dodies dabā!
Informāciju sagatavoja 2.d klases audzinātāja Ritma Ābelīte-Amoliņa
You must log in to post a comment.